فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزفونت زيبا ساز
دانلود مجموعه ی بی نظیر 19 موزیک بی کلام فلوت – Flute For Relaxation

کامپیوتر

 

دانلود مجموعه ی بی نظیر 19 موزیک بی کلام فلوت - Flute For Relaxation

به دلیل اثرات مثبتی که موسیقی در بر دارد، امروزه از آن به عنوان درمان برخی از بیماری‌ها استفاده می‌شود. این روزها در برخی از بیمارستان‌ها از موسیقی‌درمانی برای ایجاد آرامش در بیماران، تسریع روند درمان، و نهایتاً کاهش درد، بهره می‌گیرند، هم‌چنین برای افرادی که به دلیل بستری شدن زیاد در بیمارستان دچار افسردگی شده‌اند نیز کاربرد دارد. کودکانی که با مشکل کمبود حافظه نیز مواجه هستند به وسیله موسیقی می‌توانند این توانایی خود را ارتقا بخشند.ذهن و جسم آرام، یکی از ملزومات ایجاد زیبایی و سلامت در افراد به شمار می‌رود. حتماً نباید بیمار باشیم تا از تأثیرات مثبت موسیقی برخوردار شویم، بلکه افراد سالم نیز می‌توانند از مزایای آن بهرمند شوند.

اما چگونه می‌توان از اثرات شفابخش موسیقی در زندگی شخصی استفاده کرد؟ فقط کافی است گوش دادن به موسیقی را در برنامه روزانه خود بگنجانیم؛ کاری که شاید تعداد زیادی از شما آن را انجام می‌دهید.
روز خود را با یک آهنگ تند شروع کنید تا به طور کامل هشیاری خود را به دست آورید و برای انجام کارهای روزانه آماده شوید. گوش دادن به موسیقی در هنگام صبح توانایی ما برای مواجه شدن با استرس در طول روز را افزایش می‌دهد.
در مسیر رفتن به محل کار نیز می‌توانید موزیک مورد علاقه خود را که مخصوص به خواننده خاصی است در اتومبیل گوش کنید. هم‌چنین می‌توانید از mp3 player استفاده کنید و آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را اجرا کنید. این کار هم تحمل وضعیت خیابان‌ها و ترافیک را برایتان ساده‌تر می‌کند و هم ذهنتان را برای انجام امور شغلی آماده می‌کند.
در حین انجام کارهای روزانه، هم می‌توانید به آهنگ‌هایی گوش دهید که تمرکزتان را افزایش می‌دهند و هم آهنگ‌هایی که ریتم تندی دارند و سطح انرژیتان را بالا نگه می‌دارند. البته این امر بستگی به نوع فعالیتی دارد که می‌خواهید انجام دهید. با این روش کاری که باید به پایان برسانید دیگر برایتان حالت یک وظیفه را نخواهد داشت و بیشتر شبیه فعالیتی می‌شود که برای سرگرمی و لذت بردن آن را انجام می‌دهد، و این امکان وجود دارد که پس از مدتی بیش از پیش به کار خود علاقه مند شوید.
محققان معتقدند که در هنگام صرف غذا، گوش دادن به موسیقی آرام‌بخش (به ویژه آهنگ‌های کلاسیک) سبب می‌شود تا دستگاه گوارش کار خود را بهتر انجام دهد. اعتقاد بر این است که موسقی میزان کورتیزول (هورمون ایجاد استرس) را در خون تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. این امر باعث ایجاد آرامش در بدن شده و جذب مواد مغزی بدن را افزایش می‌دهد. از دیگر مزایای آن نیز می‌توان به لذت بردن از صرف غذا اشاره کرد.در آخر باید اشاره داشت که شنیدن موسیقی در هنگام خواب می‌تواند شما را در آرامش کامل فرو برد. گاهی اوقات در طول روز آن قدر با استرس و اضطراب مواجه می‌شویم که از شدت خستگی نمی‌توانیم بخوابیم و برای مدت‌ها فقط در تخت‌خواب غلط می‌زنیم. آهنگ‌های آرام می‌توانند خستگی و استرس را از تن شما دور کرده و روند به خواب رفتن را تسهیل نمایند.

موزیک، اکسیر شفابخش ذهن، جسم و روح است. برای حفظ زیبایی، نیازمند ذهن و جسمی آرام، و رها از هر گونه استرس هستید. اجازه دهید که اثر شفابخش موسیقی قدرتی که ذهن و بدنتان به آن نیاز دارد را به آن‌ها هدیه کند.ایرانیان دانلود قصد دارد آرشیو مولتی مدیا خود را با بهترین موزیک های آرامش بخش برای شما کاربران عزیز تکمیل نماید.شما می توانید هر هفته یک مجموعه ی فوق العاده از زیباترین موزیک های بی کلام  را با توجه به دسته بندی های متنوع دریافت کنید.به امید جلب رضایت شما کاربران عزیز.
 

 

فلوت ذاتا یک ساز زنده است.تولید صدا در آن تقریبا میتواند به اندازه ی دمیدن در یک نی تو خالی ساده و طبیعی باشد.اما همان قدر که به صدا در آوردنش ساده است، نواختن درست موسیقی با آن دشوار است.فقط یک استاد مطلق مانند جیمز گالری می تواند از یک فلوت مدرن ساخته شده با طلای ناب، پوشیده از کلید هایی با عملکرد بسیار پیچیده، موسیقی ای را بیرون بکشید که به زیبایی تمام درباره ی طبیعت و قناعت روح انسان و هارمونی موجود بین این دو صحبت کند. قطعات موجود در این آلبوم همخوانی خاصی با آرامش روحیِ چشم انداز های طبیعی و اوقات روزانه دارد . صبح همواره زمانی برای شروع کار و به طور معمول فعالیت روزانه می باشد. ولی در تجسم مشهور گریگ در Peer Gynt Suite  که بخش آغازین برنامه ی ما نیز هست، میل به خانه نشینی (ساکن شدن) ونه فعالیت بی درنگ، با آرامش لذت بخش  در زیر درخشش خورشید وجود دارد. البته شاید بتوان نوکتورن ها، لالایی ها و سایر قطعات شبانه در این مجموعه را برای تخیلات شاعرانه مناسب تر دانست. واژه ی نوکترون (Nocturne) برای نخستین بار در سال 1812 به قطعه ی تکنوازی پیانو ساخته ی جان فیلد اتلاق شد. پدال پیانو تازه اختراع شده بود و دسترسی به طیف وسیعی از نیم پرده ها را برای دست چپ درهمراهی با ملودی لطیف و رسای سمت راست ممکن می ساخت، و این یعنی شالوده ی شخصیتی نوکترون. ظرفیت های آهنگین فلوت به طور طبیعی، مناسب چنین قطعات آوازی ای می باشد و به سادگی دارای قابلیت وفق و همراهی با طنین های قوی تر در یک ارکستر است. لیلی بولانگر نخستین زن برنده ی جایزه ی Prix De Rome  در مدرسه ی موسیقی پاریس اولین نوکترون خود را در سال 1911 برای پیانو و ویلن نوشت. اپوس شماره ی 9 از نوکترون شماره ی 2(یکی از 21 نوکترون) شوپن، قطعه ای به یاد ماندنی و همچنان مشهور و پر طرفدار در دوران ماست. برسیوز (Berceuse) یکی از انواع لالایی هاست. یک آواز نرم و متحرک گهواره ای از استراوینسکی در باله ی با شکوه پرنده ی آتشین که در اوایل کارش (1910) نوشته است. و نیز قطعه ای از فوزه نوشته شده در سال 1894 برای پیانو با اجرای چهار دست، که به دالی دختر کوچولوی معشوقه اش هدیه کرد. در این آلبوم همچنین دو قطعه ی ژاپنی را که از خانواده ی بسیار نزدیک لالایی ها می باشد،خواهیم شنید. وقتی در اوایل قرن بیستم هنرمندان و آهنگسازان ژاپنی از شیوه ی حکومت ملوک الطوایفی آزاد شدند با شوق و حرارت خاصی شروع به جذب فرهنگ اروپایی کردند. آمیزش ملودی های سنتی با موسیقی غربی، هارمونی و ارکستراسیون یک تجربه ی موفق آنی بود. بسیاری از این قطعات که در سادگی خود خاطره ساز نقاشی بر روی ظروف سفالی اند در فهرست موسیقی های Folk  پذیرفته شده ایند.قطعات تدریسی برای بچه های مدرسه و آواز های مادران برای یک ملودی دقیق پنج صدایی (در موسیقی سنتی ژاپن وزن پنج صدایی، بدون نیم پرده می باشد) مطابق با چند آوایی ویژه ی هارمونی های ارکستر.

سرناد (Sereneda) اثر شوبرت اصلا برای بم ترین صدای زنانه (Contralto) و گروه خوانندگان مرد (Chorus Male)که باید در یک مدرسه ی خصوصی اجرا می شد نوشته شده بود. در آخرین لحظه شوبرت متوجه شد که آن جا صرفا یک مدرسه ی دخترانه است و مجبور شد قسمت های سوپرانو و آلتو را مجددا بازنویسی کند. با این حال زیبایی ذاتی قطعات همچنان باقی ماند به طوری که خود شوبرت را هم متحیر کرد و موجب شهرت سریع آن در انواع طبقات شد تا جایی که هم اکنون از شهرتی برابر با قطعه ی روءیا  (Traumerei) اثر شومان برخوردار است. The dance of the blessed spirits (رقص ارواح مقدس) برگرفته از اپرای1762 گلوک Orfeo ed Euridice در بهشت اتفاق می افتد یا در یکی از طبقات خوشایند پس از مرگ، جایی که اورفئوس باید از آن عبور کند تا همسرش را به زندگی بازگرداند. سمفونی آشنای Pastoral از Messiah اثر هندل با آوای موزون و روستایی خود و همنوایی سازی نئین، تصویر چوپانی را مجسم می کند که برای مراقبت از رمه اش، شباهنگام در مزرعه خانه گزیده و آنان به راحتی در حال استراحتند و هنوز از فرشته ای که تولد عیسی را بشارت می آورد، خبری نیست. ساخته ی همیشه مشهور چهار فصل  اثر ویوالدی مجموعه ای از قطعات نوشته شده در قالب کنسرتو ویولن، وقتی با فلوت نواخته می شود همان قوه ی تاءثیر گذاری را داراست، خصوصا در حرکت ها و موومان ها آهسته . قطعه ی Largo  از بخش Winter (زمستان) یک صحنه ی آرام خانگی را ترسیم می کند، فردی که آرام در مقابل آتش نشسته و به آوای برخورد قطرات باران با شیشه ی پنجره گوش سپرده است. سفر(Voyage) از جان کوریلیانو بازنگری بی کلام سال 1983 از ورسیون اصلی آن است که برای آواز جمعی (Choral) در سال 1971 به منظور تهیه ی نسخه ی انگلیسی توسط ریچارد ویلبور از کار Baudelaire با عنوان L’ Invitation au Voyage طراحی شده بود که متن آن دنیایی از رضایت شهوانی، وسوسه س ذهن و یک تصور مسموم از بهشت را مجسم می کند و برگردان آن اغلب تکرار این جا چیزی نیست جز بخشش و سنجش، بی نیازی، آرامش و لذت. و برنامه با Danny Boy ایان می پذیرد. طنینی عالی و سبک بال که شنونده را بر تپه های سبز و سر زنده در زیر آسمان آبی/خاکستری پرواز می دهد. رنگ و طنین آواز، صدای شیرین و نیز نیرو بخش فلوت برای شما دعوتی مقاومت ناپذیر دارد به دنیای آرامش.ایرانیان دانلود افتخار این را دارد تا این مجموعه ی فوق العاده زیبا را به شما کاربران عزیز تقدیم کند.امیدوایم مورد توجه و رضایت کاربران عزیز واقع شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 23 دی 1390برچسب:,ساعت 12:17 توسط امیررضازوله| |
آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - مجله شب فارسی - سایت عکس باران